تفاوت بوتاکس معده و بالون معده
خدمات لاغری

تفاوت بوتاکس و بالون معده در چیست؟

آیا میدانید تفاوت بوتاکس معده و بالون معده در چه مواردی است؟ به نظر شما بوتاکس معده روش بهتری است یا بالون معده؟! افزایش وزن

تاثیر مصرف قهوه بر معده
دانستنی‌ها

مصرف قهوه چه تاثیری بر معده دارد؟

تاثیر قهوه بر معده که موضوع بحث در این مطلب است، همیشه مورد سوال و البته ابهام برای افراد زیادی بوده است. مصرف قهوه برای

رژِم غذایی مناسب برای رفلاکس معده

رژیم غذایی مناسب برای رفلاکس معده

رژیم غذایی مناسب برای رفلاکس معده به پیشگیری از بروز و حتی درمان این عارضه کمک شایانی خواهد کرد. یکی از شایعترین مشکلات گوارشی که

کبد چرب و ریزش مو

تاثیر کبد چرب بر ریزش مو

تاثیر کبد چرب بر ریزش مو در افرادی که کلسترول و قند خون آن‌ها کنترل نشده و اضافه وزن دارند، بیشتر دیده می‌شود. زمانی که

تغذیه مناسب برای زخم معده

رژیم غذایی مناسب برای زخم معده

رژیم غذایی مناسب برای زخم معده از مهمترین مواردی است که بیماران مبتلا باید آن‌ها را بشناسند و رعایت کنند. تا چندی پیش تصور بر

روش های قطعی درمان زخم معده

درمان زخم معده با روش های قطعی

درمان زخم معده یکی از پیچیده ترین مسائل در حوزه پزشکی است که در ابتدا باید مشخص شود به چه دلیل این بیماری برای شخص

علت و درمان معده درد عصبی

معده درد عصبی و روش های درمان

معده درد عصبی به حالتی گفته میشود که فرد اغلب به هنگام بروز احساساتی نظیر عصبانیت، خشم، اضطراب و سایر هیجانات شدید، دچار درد در

خونریزی معده

علت خونریزی معده چیست؟

راجع به اینکه علت خونریزی معده چیست؟ باید بگوییم این مشکل می‌تواند به اختلالات دستگاه گوارش مربوط باشد. طی این اختلالات فرد در مدفوع یا

کبد چرب گرید 1

کبد چرب گرید 1؛ علت تا درمان

کبد چرب گرید 1، مشکل کبدی نه چندان خطرناکی است که طی آن کبد مقداری چرب می‌شود. این بیماری علائم یا نشانه‌های خاصی ندارد و

کبد چرب بارداری

کبد چرب بارداری

کبد چرب بارداری وضعیتی است که برخی از زنان باردار را تحت تاثیر قرار می‌دهد. عارضه‌های دوران بارداری متعدد و گوناگون هستند، اما یکی از

هزینه بوتاکس معده
خدمات لاغری

هزینه بوتاکس معده چقدر است؟

هزینه بوتاکس معده در سال 1403 چه قدر است؟ هزینه این روش که امروزه بسیار پرطرفدار شده است، به عوامل متعددی بستگی دارد. اغلب افراد

هلیکوباکتر پیلوری

هلیکوباکتر پیلوری

هلیکوباکتر پیلوری نوعی باکتری است که بر روی غشای مخاطی معده و دیواره‌های داخلی روده نشسته و موجب بروز عفونت می‌شود. این باکتری عوارض زیادی